loading...

azaval

بازدید : 539
سه شنبه 13 خرداد 1399 زمان : 10:00

طبق اطلاعات سرشماری ، حدود 3.6 میلیون بزرگسال در ایالات متحده از ویلچر برای دور زدن استفاده می کنند .

اما مگر اینکه شما یکی از این افراد باشید ، شاید نمی دانید دور زدن شهرتان چقدر سخت است.

اکنون مردم می توانند از دسترسی به نقشه در سیاتل کمک کنند. محققان دانشگاه واشنگتن منجر به توسعه پروژه شده اند ، یک بازی شلوغی آنلاین که به همه افراد با اتصال اینترنتی اجازه می دهد از استفاده کنند تا عملاً در محلات و برچسب زدن به رمپ های برچسب ، پیاده روهای گمشده یا خشن ، موانع و موارد دیگر کاوش کنند. برای اولین بار در واشنگتن دی سی راه اندازی شد و هم اکنون در نیوبرگ ، اورگان - نزدیک پورتلند - و سیاتل در دسترس است. این تیم نتایج خود را از استقرار واشنگتن ، دی سی ، در تاریخ 7 مه در کنفرانس در مورد عوامل انسانی در سیستم های محاسباتی در گلاسکو ، اسکاتلند ارائه می دهد.

جان ، نویسنده مربوطه ، استادیار دانشکده علوم و مهندسی کامپیوتر گفت: "بسیاری از مردم فکر می کنند این چیزی است که شما در اطراف محله خود قدم می زنید و از مشکلات دسترسی با تلفن هوشمند خود عکس می گیرید." "اما به هیچ وجه مانند این نیست. هیچ فرضی وجود ندارد که شما تجربه جسمی را با آنچه گزارش می دهید داشته باشید. این تفاوت اصلی است. هر کسی می تواند این کار را از هر جایی انجام دهد ، مادامی که مرورگر وب داشته باشد.

برای شروع کار در پروژه پیاده رو ، این تیم با افرادی که دارای نقص تحرک بودند ، مصاحبه کرد تا در مورد چگونگی دسترسی و یا عدم وجود آن بر زندگی آنها تأثیر بگذارد. از آنجا محققان روشی را برای استفاده از شلوغی برای جمع آوری داده های سطح خیابان در مورد دسترسی به شهرها ارائه دادند.

پروژه پیاده رو متکی به داوطلبان است تا مشکلات دسترسی را در یک شهر ثبت کند. بنابراین این تیم از یک مدل بازی ویدیویی برای سرگرمی بیشتر استفاده کرده است. بازیکنان در هر زمان 500 تا 1000 پا از یک شهر مأموریت می کنند.

این تیم تأیید جدید "مینی بازی" را تهیه کرد که در آن بازیکنان 10 برچسب مورد نظر شخص دیگری را تأیید می کنند. اعتبار: دانشگاه واشنگتن
فرولیچ گفت: "اولین مأموریت شما یک ماموریت هدایت شده است." "ما باید به شما بیاموزیم كه چطور می توانید راه بروید و چگونه می توانید چیزهایی را برچسب بزنید. اما پس از آن ما نیز باید به شما كمك كنیم تا بفهمید كه دسترسی به چه معنی است: یك رمپ جلو چیست؟

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی محصولات پمپ وکیوم خلاء حلقه آب


سپس بازیکنان به مأموریت های انفرادی اعزام می شوند - یا در منطقه ای که در حال حاضر تعداد زیادی برچسب وجود ندارد ، به داخل شهر سقوط می کنند ، یا می توانند به بخش خاصی از شهر بروند. در اولین ماموریت های خود ، بازیکنان نکات مفیدی در مورد رابط و میانبرها دریافت می کنند تا برچسب گذاری آنها سریعتر شود. Project Sidewalk همچنین نوار پیشرفت را نشان می دهد که به بازیکنان نشان می دهد که آنها تا چه اندازه به یک مأموریت رفته اند.

مناصوی ساها ، نویسنده اول ، دانشجوی دکترا در مدرسه آلن گفت: "ما دریافتیم که مردم عاشق دیدن آن نوار پیشرفت هستند." "آنها می گویند این باعث می شود آن را سرگرم کننده تر و احساس یک بازی بیشتر."

پس از راه اندازی تیم واشنگتن ، دی سی ، نسخه در اوت 2016 ، 797 بازیکن در طی 18 ماه استقرار 205385 برچسب را به خیابان های این شهر اضافه کردند. بازیکنان برچسب ها را دقیقاً در حدود 72٪ از زمان قرار می دادند و به احتمال زیاد رمپ های محدود کننده را پیدا کرده و برچسب نمی زنند.

ساها گفت: "ما هنوز در حال تجزیه و تحلیل داده ها هستیم." "اما وقتی همه برچسب های روی نقشه را بررسی می کنیم ، بلافاصله می توانیم ببینیم که کدام بخش از شهر ممکن است دارای مشکلاتی باشد."

بازیکنان همچنین اشتباهات متفاوتی از قبیل برچسب زدن در جاده به عنوان یک سطح شیب دار یا برچسب زدن سطح مشکلات در خیابان را در هنگام خوب بودن پیاده روها انجام دادند. این خطاها باعث شد تا تیم بتواند در نسخه های سیاتل و نیوبرگ از تأیید جدیدی را به نام ایجاد کند ، که در آن بازیکنان 10 برچسب مورد نظر خود را تأیید می کنند.


Froehlich گفت: "من می خواهم این مانند برادران سوپر ماریو 2 باشد ، که دارای این بازی های کوچک سریع است که بین سطح ها بالا می رود." "این به مردم فرصت می دهد نفس بکشند و کاری متفاوت انجام دهند. این کاری است که می توانستید در اتوبوس انجام دهید."

از آنجا که داده های Project Sidewalk برای همه در دسترس است ، محققان تصور می کنند که این امر می تواند چندین هدف را ارائه دهد ، از اینکه به مقامات دولتی کمک می کند تصمیم بگیرند در کدام زمینه ها ابتدا تحقیق کنند تا استقلال افراد دارای نقص تحرک را بررسی کنند.

Froehlich گفت ، داده های مربوط به پروژه پیاده رو پروژه سیاتل می تواند سایر پروژه های دستیابی در منطقه را آگاه سازد. به عنوان مثال ، AccessMap ، راهنمایی هایی را برای عابران پیاده و صندلی های چرخدار فراهم می کند که به دنبال جلوگیری از تپه ها ، اماکن ساختمانی و سایر موانع دسترسی هستند ، می تواند از داده های Project Sidewalk استفاده کند تا بتواند جهت های بهتری ایجاد کند.

سرانجام این تیم دوست دارد کامپیوترها از یادگیری ماشین استفاده کنند تا به افراد کمک کند برچسب ها را در Project Sidewalk اضافه کنند و ممیزی دسترسی را سریعتر انجام دهند. محققان امیدوارند که از داده های Project Sidewalk برای آموزش الگوریتمی استفاده کنند که به کامپیوتر می آموزد چگونه حسابرسی های خود را انجام دهد.

Froehlich گفت: "چشم انداز جاه طلبانه من این است که هرکسی در جهان بر روی شهر خود کلیک کند و سیستم ما این را فراهم کند که تجسم و ارزیابی دسترسی داشته باشد." "مهم نیست که شما در پاریس ، فرانسه ، پکن ، چین یا قاهره ، مصر زندگی می کنید. اگر Google Street View به آنجا رفته است ، باید بتوانید نقشه ای را تهیه کنید که دسترسی به پیاده روهای شهر را تجسم کند."

طبق اطلاعات سرشماری ، حدود 3.6 میلیون بزرگسال در ایالات متحده از ویلچر برای دور زدن استفاده می کنند .

اما مگر اینکه شما یکی از این افراد باشید ، شاید نمی دانید دور زدن شهرتان چقدر سخت است.

اکنون مردم می توانند از دسترسی به نقشه در سیاتل کمک کنند. محققان دانشگاه واشنگتن منجر به توسعه پروژه شده اند ، یک بازی شلوغی آنلاین که به همه افراد با اتصال اینترنتی اجازه می دهد از استفاده کنند تا عملاً در محلات و برچسب زدن به رمپ های برچسب ، پیاده روهای گمشده یا خشن ، موانع و موارد دیگر کاوش کنند. برای اولین بار در واشنگتن دی سی راه اندازی شد و هم اکنون در نیوبرگ ، اورگان - نزدیک پورتلند - و سیاتل در دسترس است. این تیم نتایج خود را از استقرار واشنگتن ، دی سی ، در تاریخ 7 مه در کنفرانس در مورد عوامل انسانی در سیستم های محاسباتی در گلاسکو ، اسکاتلند ارائه می دهد.

جان ، نویسنده مربوطه ، استادیار دانشکده علوم و مهندسی کامپیوتر گفت: "بسیاری از مردم فکر می کنند این چیزی است که شما در اطراف محله خود قدم می زنید و از مشکلات دسترسی با تلفن هوشمند خود عکس می گیرید." "اما به هیچ وجه مانند این نیست. هیچ فرضی وجود ندارد که شما تجربه جسمی را با آنچه گزارش می دهید داشته باشید. این تفاوت اصلی است. هر کسی می تواند این کار را از هر جایی انجام دهد ، مادامی که مرورگر وب داشته باشد.

برای شروع کار در پروژه پیاده رو ، این تیم با افرادی که دارای نقص تحرک بودند ، مصاحبه کرد تا در مورد چگونگی دسترسی و یا عدم وجود آن بر زندگی آنها تأثیر بگذارد. از آنجا محققان روشی را برای استفاده از شلوغی برای جمع آوری داده های سطح خیابان در مورد دسترسی به شهرها ارائه دادند.

پروژه پیاده رو متکی به داوطلبان است تا مشکلات دسترسی را در یک شهر ثبت کند. بنابراین این تیم از یک مدل بازی ویدیویی برای سرگرمی بیشتر استفاده کرده است. بازیکنان در هر زمان 500 تا 1000 پا از یک شهر مأموریت می کنند.

این تیم تأیید جدید "مینی بازی" را تهیه کرد که در آن بازیکنان 10 برچسب مورد نظر شخص دیگری را تأیید می کنند. اعتبار: دانشگاه واشنگتن
فرولیچ گفت: "اولین مأموریت شما یک ماموریت هدایت شده است." "ما باید به شما بیاموزیم كه چطور می توانید راه بروید و چگونه می توانید چیزهایی را برچسب بزنید. اما پس از آن ما نیز باید به شما كمك كنیم تا بفهمید كه دسترسی به چه معنی است: یك رمپ جلو چیست؟

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی محصولات پمپ وکیوم خلاء حلقه آب


سپس بازیکنان به مأموریت های انفرادی اعزام می شوند - یا در منطقه ای که در حال حاضر تعداد زیادی برچسب وجود ندارد ، به داخل شهر سقوط می کنند ، یا می توانند به بخش خاصی از شهر بروند. در اولین ماموریت های خود ، بازیکنان نکات مفیدی در مورد رابط و میانبرها دریافت می کنند تا برچسب گذاری آنها سریعتر شود. Project Sidewalk همچنین نوار پیشرفت را نشان می دهد که به بازیکنان نشان می دهد که آنها تا چه اندازه به یک مأموریت رفته اند.

مناصوی ساها ، نویسنده اول ، دانشجوی دکترا در مدرسه آلن گفت: "ما دریافتیم که مردم عاشق دیدن آن نوار پیشرفت هستند." "آنها می گویند این باعث می شود آن را سرگرم کننده تر و احساس یک بازی بیشتر."

پس از راه اندازی تیم واشنگتن ، دی سی ، نسخه در اوت 2016 ، 797 بازیکن در طی 18 ماه استقرار 205385 برچسب را به خیابان های این شهر اضافه کردند. بازیکنان برچسب ها را دقیقاً در حدود 72٪ از زمان قرار می دادند و به احتمال زیاد رمپ های محدود کننده را پیدا کرده و برچسب نمی زنند.

ساها گفت: "ما هنوز در حال تجزیه و تحلیل داده ها هستیم." "اما وقتی همه برچسب های روی نقشه را بررسی می کنیم ، بلافاصله می توانیم ببینیم که کدام بخش از شهر ممکن است دارای مشکلاتی باشد."

بازیکنان همچنین اشتباهات متفاوتی از قبیل برچسب زدن در جاده به عنوان یک سطح شیب دار یا برچسب زدن سطح مشکلات در خیابان را در هنگام خوب بودن پیاده روها انجام دادند. این خطاها باعث شد تا تیم بتواند در نسخه های سیاتل و نیوبرگ از تأیید جدیدی را به نام ایجاد کند ، که در آن بازیکنان 10 برچسب مورد نظر خود را تأیید می کنند.


Froehlich گفت: "من می خواهم این مانند برادران سوپر ماریو 2 باشد ، که دارای این بازی های کوچک سریع است که بین سطح ها بالا می رود." "این به مردم فرصت می دهد نفس بکشند و کاری متفاوت انجام دهند. این کاری است که می توانستید در اتوبوس انجام دهید."

از آنجا که داده های Project Sidewalk برای همه در دسترس است ، محققان تصور می کنند که این امر می تواند چندین هدف را ارائه دهد ، از اینکه به مقامات دولتی کمک می کند تصمیم بگیرند در کدام زمینه ها ابتدا تحقیق کنند تا استقلال افراد دارای نقص تحرک را بررسی کنند.

Froehlich گفت ، داده های مربوط به پروژه پیاده رو پروژه سیاتل می تواند سایر پروژه های دستیابی در منطقه را آگاه سازد. به عنوان مثال ، AccessMap ، راهنمایی هایی را برای عابران پیاده و صندلی های چرخدار فراهم می کند که به دنبال جلوگیری از تپه ها ، اماکن ساختمانی و سایر موانع دسترسی هستند ، می تواند از داده های Project Sidewalk استفاده کند تا بتواند جهت های بهتری ایجاد کند.

سرانجام این تیم دوست دارد کامپیوترها از یادگیری ماشین استفاده کنند تا به افراد کمک کند برچسب ها را در Project Sidewalk اضافه کنند و ممیزی دسترسی را سریعتر انجام دهند. محققان امیدوارند که از داده های Project Sidewalk برای آموزش الگوریتمی استفاده کنند که به کامپیوتر می آموزد چگونه حسابرسی های خود را انجام دهد.

Froehlich گفت: "چشم انداز جاه طلبانه من این است که هرکسی در جهان بر روی شهر خود کلیک کند و سیستم ما این را فراهم کند که تجسم و ارزیابی دسترسی داشته باشد." "مهم نیست که شما در پاریس ، فرانسه ، پکن ، چین یا قاهره ، مصر زندگی می کنید. اگر Google Street View به آنجا رفته است ، باید بتوانید نقشه ای را تهیه کنید که دسترسی به پیاده روهای شهر را تجسم کند."

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 15823
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی